sobota, 14 września 2013

Exploiting Chaos by Jeremy Gutsche

Koncepcja z książką tygodnia nie uda się również... zamieniam etykietę na Moje książki. Tytułową książkę Exploiting Chaos znalazłem na Trend Hunter, którego założycielem jest autor książki, Jeremy Gutsche. Na trendhunter.com znajdujemy trendy dotyczące biurka. Jeden z trendów - scribe bed desk - opisuje wsparcie dla bardzo mobilnych ludzi, pracujących w niekonwencjonalnych miejscach. Ja wpisałem się w ten trend wyposażając się w domu w podstawkę pod laptopa.
Ja zamierzam eksplorować dokładnie dwa inne trendy: office ergonomics oraz alternative seating.
Kupiłem ją za Tweet według koncepcji, że w "dzisiejszym świecie bardziej wartościowe może być to, że ludzie rozmawiają o Twoim produkcie niż pieniądze, które za niego możesz dostać" (źródło: Pay with a Tweet).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.