środa, 4 września 2013

Lenovo ThinkVision LT1421

Wydaje mi się, że jestem menadżerem mobilnym!? W pracy jak większość z nas potrzebuję co najmniej dwóch monitorów. Znalazłem rozwiązanie w postaci monitora Lenovo ThinkVision LT1421, 14-calowy monitor przenośny, który jest lekki i ładuje się go przez USB, w moim przypadku Lenovo ThinkVision ładuje Samsung ATIV Smart PC (dalej używam PC za około 2300 złotych a PC Pro za około 3000 złotych). Ja potrafię, a wymaga to dużo cierpliwości, pracować na PC, ale odradzam rekomendując PC Pro (zobacz post Wróciłem z urlopu i na moim biurku znów).
Natomiast na moim biurku jest teraz właśnie oprócz Samsunga przenośny monitor Lenovo stojący jeszcze na pudełku od Samsunga. Takie położenie monitora dodatkowego nad monitorem podstawowym odpowiada mi najbardziej, dlatego będę musiał poszukać podstawki pod monitor komponującej się z moim czarnym monitorem Lenovo oraz białym biurkiem SQart. Kiedyś zauroczyłem się SQart Managerial... wyobrażając siebie w roli menadżera popijającego poranną kawę przy gazecie w biurze.
Gazet czytamy coraz mniej, a papierowych w szczególności, a menadżerowie stają się bardziej samodzielni w użytkowaniu systemów komputerowych, więc mają więcej informatyki zamiast biurka. A koszt informatyki dla pracownika jest dzisiaj większy, i różnica się powiększa, niż koszt mebli dla pracownika!? Szczególnie, gdy kosztem wygodnego, pozwalającego pracować 8 godzin, fotela, wyposażamy pracowników w nadmiar technologii IT. Jeżeli jednak to IT jest w pełni wykorzystywane przez pracowników i dzięki niemu pracownicy zarabiają pieniądze dla firmy, a bez technologii nie byliby w stanie zarabiać, to na czym oszczędzać, żeby nie oszczędzać na krzesłach.
Steelcase odkrył 9 nowych postaw i zaproponował krzesło Gesture (krzesło czy fotel gabinetowy?), ale jeszcze nie zaproponował ceny tego krzesła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.