czwartek, 1 sierpnia 2013

Kupiłem www.mojebiurko.pl

W czerwcu www.mojebiurko.pl było nie do kupienia. Dzisiaj je kupiłem robiąc płatność kartą kredytową przez Przelewy24.pl i ku mojemu miłemu zdziwieniu zostałem przekierowany na serwis 3D-Secure Banku Millennium, na której zostałem poproszony o podanie smsa autoryzującego transakcję kartą. Znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa.
Kiedyś z Jaśkiem ocenialiśmy bezpieczeństwo kodów autoryzujących na telefonie a tokena. W modelu, który stworzyliśmy telefon jest bezpieczniejszy, bo mamy go cały czas przy sobie i pilnujemy go, w przeciwieństwie do tokenów, kart z kodami jednorazowymi, o których często zapominamy na długi czas.
A co jak zgubimy telefon?! Powinniśmy jak najszybciej wejść na serwis internetowy do czyszczenia telefonu. Ja używam, a tak naprawdę eksperymentuję, teraz Nokia Lumia 520 z Windows Phone 8. Microsoft, reszta (Apple i Google) też, zrobił serwis www.windowsphone.com, w którym możemy zdalnie zarządzać telefonem, o ile na telefonie zalogowaliśmy się na konto Windows Live.
Sprawdzałem czy znajduje telefon i działa. Nie próbowałem jeszcze wymazywania. Natomiast udało mi się włączyć zdalnie dzwonek oraz zablokować telefon. Żeby go odblokować trzeba podać pin. Na to potrzebujemy czasu. Żeby go zyskać, to możemy telefon blokować za każdym razem przy wygaśnięciu ekranu, ale to wymaga za każdym razem podawania pinu.
W sklepie Google play znalazłem aplikację Blokada linii papilarnych.Ale to Android. Na produkty Apple jest RecognizeMe z odblokowywaniem po twarzy lub odciska palca. Czeka mnie badanie co można zrobić na Windows Phone!?

Przekierowałem www.mojebiurko,pl na www.mojebiurko.org.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.