środa, 21 sierpnia 2013

SENATOR 100 czy MAC 100

MAC 100 to mój typ, tylko białe czy czarne? Gdybym miał 11-calowego MacBook Air, oczywiście biały jak na zdjęciu, to wybrałbym czarne biurko?! Mam jednak 10-calowy Lenovo Tablet 2 (podobno najlepszy tablet Windows 8), który dostępny jest tylko czarny, więc dla kontrastu białe biurko!?
Lenovo ThinkPad Tablet 2 ma być "prawdziwym tabletem biznesowym".Na prezentacji wideo widzimy bardzo mobilne osoby, które przygotowują prezentację dotyczącą rowerów. Zaryzykujmy stwierdzenie, że to jest odpowiedni tablet dla mobilnych osób (i dodajemy etykietę Mobilne biurko).
W sklepie Le Pukka biurko MAC 100 kosztuje 799 złotych, a w sklepie www.meblepumo.pl, identycznie wyglądające na zdjęciu biurko SENATOR 100 kosztuje 519 złotych. Le Pukka nie podaje producenta MAC 100 a www.meblepumo.pl podaje, że producentem SENATORA 100 jest FATO luxmeble. W sieci nie znalazłem takiego producenta.
Zrozumiałem dzisiaj, że potrzebuję biurka na wysokość pomiędzy 80 a 85 cm. MAC czy SENATOR (MAC jak od Applce MacBook brzmi fajniej?), na wysokość jest 77 cm, więc już blisko. Zastanowiłem się, że pomimo najlepszej zalecanej pozycji, kąty proste na zgięciach, siedzimy jak chcemy. Niscy mogą podnieść fotel, żeby nogi nawet zwisały i potrzebują wysokiego biurka. Wysocy mogą opuścić fotel, wyprostować nogi, wsunąć się prawie pod biurko, i potrzebują niskiego biurka. Jak eksperymentowałem dzisiaj z siedzeniem i zdecydowałem, że potrzebuję biurka na wysokość 80 cm. Przeglądnąłem katalogi największych producentów biurek (zobacz Moje biurko zamiast biura).
Szwedzki Kinnarps ma biurko SERIA[P] z regulacja wysokości w zakresie 63 do 128 cm. Amerykański Steelcase ma biurko ACTIVA z regulacją wysokości w zakresie 62 do 118 cm. Szwajcarska Vitra ma biurko ArchiMeda z regulacją wysokości w zakresie 68 do 113 cm. Nowy Styl Group, pod marką BNOS, ma w systemie SQart biurka z manualną regulacją wysokości od 68 do 82 cm oraz elektryczną wysokości od 68 do 131 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.