piątek, 14 czerwca 2013

Dobre biurko, wyższe zarobki

"W eleganckim gabinecie możesz pobierać wyższe honoraria za usługi" według Janusza Miliszkiewicza. Jeżeli to jest prawda, to zaliczamy do dużo biurka. W artykule jest wymieniony "Słownik terminologiczny mebli" profesora Izydora Grzeluka. Chciałem kupić w Empiku, bo szefem Empik Digital jest tam mój kolega Dariusz Stolarczyk, ale zamówiłem w Merlinie za 73,99 złotych. W Ceneo.pl nie znalazłem. Znalazłem w Ceneo.pl na hasło biurko najdroższe za prawie 10 tysięcy złotych. To był zestaw. Natomiast następne, już tylko biurko, było KARE design Cabana Desk za 5100. Najbardziej popularne było Halmar biurko komputerowe B-6 za 178 złotych, a najtańsze 4World HandO Basic 07333 za 68,34 zł.
Najlepiej dopasowanym biurkiem Nowego Stylu było BC-02 za 422, o najniższej cenie prostokatne BR-01 za 250,03, najdroższym kształtowe BC-06L lewe (MBB317EXNS) za 646 złotych, a najlepiej ocenianym R płytowe 160x100/68x55 h=74 za 441 złotych.
Na marginesie, Grupa Nowy Styl buduje nowoczesny zakład produkcji mebli za 100 milionów złotych z dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 40 milionów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.