niedziela, 9 czerwca 2013

mojebiurko.org i mojebiuro.org

Kupiłem domenę mojebiurko.org dla tego projektu. Blog jest dostępny pod adresem www.mojebiurko.org. Gdyby coś złego stało się z serwerami DNS domeny.pl, to blog dostępny będzie również pod adresem mbiurko.blogspot.com (niestety mojebiurko.blogspot.com było już zajęte - w Blogerze kto pierwszy ten lepszy). Kupiłem również domenę mojebiuro.org dla dużego projektu (moje biurko a Moje Biuro), bo wierzę, że wkrótce przyjdzie również czas na niego. Na razie przekierowuje na mojebiurko.org.
Do dokumentowania badań - publikowania postów - użyję Google Blogger. Blog mogą czytać Wszyscy, a od 1 lipca również komentować może każdy. W metatagach w opisie dodałem "Dobre biurko, fotel, krzesło, meble, biuro w mojej pracy".
Ten post ma etykietę Infrastruktura. Posty z etykietą Infrastruktura będą opisywać środowisko badań.